Proč FJéčko
V patnácti mě kamarád naučil jezdit na motorce. Byl to všemi jistě dobře známý "Pařez" (Jawa 21).
Pochopil jsem, že číslo v označení znamená počet oprav na 100km.
Asi v sedmnácti jsem zakoupil motocykl JAWA 250 "Panelka". Tato motorka byla sice o čtyři roky starší než já, ale jezdila skvěle. Bylo na ní vidět, že v sedmdesátých letech byly v Československu
ruce, které něco dovedly.
V roce 1995 jsem koupil JAWU 350/632-0. Sice to není nejhorší stroj, ale ..... Prostě jezdit se na tom nedá.
Jednou v létě jsem měl možnost svézt se na kamarádově FJéčku. Byl to neuvěřitelný zážitek. Pravidelný chod motoru,
pohodlí, no byl jsem hototvej tak, že jsem splašil peníze a v roce 1996 jsem si koupil svojí YAMAHU FJ1200 3CY.
Je to opravdu vynikající stroj. Najezdil jsem na něm tisíce kilometrů a nikdy mě nikde nenechal.
FJéčko nemělo žádný problém v Aplpách při nízkých teplotách a v pohodě zvládalo i padesátistupňová vedra u moře. Tvar přední kapotáže je vytvořen tak, že není moc velký problém ani nepřízeň počasí.
Výkon motoru umožňuje jak klidnou a pomalou jízdu, tak i 220 kilometrovou rychlost se spolujezdcem a plnými kufry. Myslím si, že jen málo sportovně cestovních motocyklů splňuje najednou všehny vlastnosti
jako je rychlost, spolehlivost, obrovský výkon a pohodlí, které jezdec ocení zejména na dálkových jízdách. Ne nadarmo se tomuto skvělému stroji říká autobus.
- Integer sit amet pede vel arcu aliquet pretium.
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
- Phasellus nec erat sit amet nibh pellentesque congue.
- Pellentesque quis elit non lectus gravida blandit.
- Maecenas vitae orci vitae tellus feugiat eleifend.
- Duis non ante in metus commodo pellentesque.
- Cras vitae metus aliquam risus pellentesque pharetra.
|